Abang dan Kakak

About Me

My photo
Assalamualaikum. Nurul Atikah nama diberi oleh orang tua saya. Belum 18 lagi. Masih menunggu keputusan SPM 2012. Seorang yang obses dengan warna pink dan k-pop. Suka makan. Yang paling penting sekali, saya sayang keluarga, kawan-2 dan ehem-2 saya. Terima Kasih sebab dah jenguk blog saya. Jangan lupa follow tau. ^^

Istimewa Bulan Ini: Big Bang


Hai semua! Hari ni tika nak cerita pasal kumpulan k-pop yang tika minat. Seperti tajuk yang di atas sana tu, tika nak cerita pasal Big Bang. Act, dulu tika tak minat langsung kumpulan. Tapi, disebabkan ada satu lagu diaorang yang tika suka, tika terus jadi minat pasal diaorang semua. Chopp! Bukan semua tau. Dalam kumpulan ni tika tak minat 2 orang iaitu TOP(yang pakai warna kuning) dengan G-Dragon(yang pakai warna hijau) tapi, itu dulu. Sekarang, tika minat semua. Yang paling tika suka TOP dengan Seungri(yang pakai warna hitam).


Korang tengok betapa comelnya dia bila dia senyum. TOP Oppa, saranghe! hahahahaha. Bulan ni tika sedia kan 4 buah lagu dari kumpulan Big Bang yang tika rasa best sangat. So, harap korang enjoy semua.
suke ? like n comment je :)

No comments:

Post a Comment

-Assalammuialaikum
-Terima kasih krn sdi mmbaca
-Jgn lpe komen jgk taw