Abang dan Kakak

About Me

My photo
Assalamualaikum. Nurul Atikah nama diberi oleh orang tua saya. Belum 18 lagi. Masih menunggu keputusan SPM 2012. Seorang yang obses dengan warna pink dan k-pop. Suka makan. Yang paling penting sekali, saya sayang keluarga, kawan-2 dan ehem-2 saya. Terima Kasih sebab dah jenguk blog saya. Jangan lupa follow tau. ^^

Berdua-duaan

Hai semua! Hari ni sekolah tika cuti. Sebab, hari sabtu lepas sekolah ada sukan tahunan. So, hari ni tika keluar dengan Capital H tika. Hahahahaha... Happy tak terkata. Dia belanja tika first time. Itu yang buat lagi best tu. Hahahaha... Sebenarnya tika dengan Capital H tu, tak ada apa-2. Kita orang cuma teman tapi mesra. Hahahaha... Tapi, kawan-2 tika doakan yang terbaik untuk tika dengan dia. Sayang kawan-2 tika. Hari ni kita orang keluar tengok wayang. Cerita Mael Lambong. Sejuk gila dalam panggung wayang tu. Ceh! Macam first time pergi pulak. Hahahahaha.... Act, tika dah rancang nak pergi dengan kawan-2 tika. Tapi, dia orang lambat pulak. So, di sebabkan itu kami tengok dulu.


Nampak tu tiket kami. Tempat duduk pun sama. Thanks awok!
suke ? like n comment je :)

1 comment:

  1. ehh , tikah . nak tau x , tempat duduk F8 and F9 tu tempat aku duduk dgn audi tgk cita mael lambong jugak . bhahhaa . bilik no 1 jugak . HAHAHHA

    ReplyDelete

-Assalammuialaikum
-Terima kasih krn sdi mmbaca
-Jgn lpe komen jgk taw