Abang dan Kakak

About Me

My photo
Assalamualaikum. Nurul Atikah nama diberi oleh orang tua saya. Belum 18 lagi. Masih menunggu keputusan SPM 2012. Seorang yang obses dengan warna pink dan k-pop. Suka makan. Yang paling penting sekali, saya sayang keluarga, kawan-2 dan ehem-2 saya. Terima Kasih sebab dah jenguk blog saya. Jangan lupa follow tau. ^^

kawan-kawan jauh

hayyoo... aq rindulah ngan membe aq. dulu kteorg satu skolah. skrg dah x dah. smua pindah. mmmmm.... rindu btol ngan dorank. rindu gelak sama2, menari sama2, gosip sama2... hahahaha.... skrg ni pon jrng dpt contact ngan dorank. busy lah kan. x pe2... raya nnti kalo ade peluang, kite jmpe ek? hehehehe... 
ni nama die syamimi. kalo kteorg jmpe, gelak je memanjang n gosip. hahaha....
yg ni plk, zafirah sopi. die ni msk teknik. bile cuti je blik.


yg ni plk, syafiq. bln 6 ari 2, die pndh. pindah kat putrajaya.

mmmmmm.......... miss you so much guys. 

suke ? like n comment je :)

2 comments:

  1. Friendship is the most precious things in the world! :) Mai singgah dan join segmen saya
    http://faizahfariza.blogspot.com/2011/08/segmentempat-paling-syok-shopping-raya.html

    ReplyDelete

-Assalammuialaikum
-Terima kasih krn sdi mmbaca
-Jgn lpe komen jgk taw