Abang dan Kakak

About Me

My photo
Assalamualaikum. Nurul Atikah nama diberi oleh orang tua saya. Belum 18 lagi. Masih menunggu keputusan SPM 2012. Seorang yang obses dengan warna pink dan k-pop. Suka makan. Yang paling penting sekali, saya sayang keluarga, kawan-2 dan ehem-2 saya. Terima Kasih sebab dah jenguk blog saya. Jangan lupa follow tau. ^^

Super Hero !

Assalammualaikum...

Super hero? Siapa super hero Tika? Dia adalah Muhammad Haris Bin Wahid. First time ni mention nama super hero kita panjang-2. Biasanya dekat facebook selalu sebut "Capital H". Sampai kawan-2 semua ejek "Capital H". Hahahaha... Kelakar bila ingat peristiwa kawan-2 ejek dengan kenangan kita berdua. Ada yang sweet. Ada yang menyakitkan hati. Ada yang kelakar. Semua ada lah. :)

Ingat lagi masa first time kita main mesg. Hahahaha.... Guna "kau aku" sempoi. Tika hantar mesg dekat dia pun ajak keluar sama-2. Tengok wayang. Hahahaha... Bila difikirkan balik, lucu sangat! Kita duduk sama-2 dalam wayang. Cerita yang kita orang tengok, "Men In Black III" Dalam wayang kita gurau-2. Saya habiskan popcorn awak. Awak cuma cakap, "Dah habis dah? Mmmmm...." Reaksi yang menyenangkan. 

Start dari situ, kita dah mula main mesg. Dari pagi sampai malam. Daripada panggilan "Kau Aku", "Orang" Sekarang ni guna, "Tika Haris" Hahahaha.... Macam-2. Ingat lagi masa first time Tika bagi tau dia yang Tika jatuh, "Haris, aku jatuh doh." Haris cakap, "Padan muka!" Tengok, betapa buruknya perangai awak dulu. But now, awak lain. Awak lebih care pasal saya.

Kalau kita duduk berdua, ada je lawak yang awak buat. Sifat yang menyenangkan. Saya suka sifat awak tu. Ingat lagi saya merajuk dengan awak first time. Sebab, awak sibuk je layan budak-2 tu. Awak pujuk saya dengan gelak Mr.Bean. Tapi, kadang-2 awak pun macam Mr.Bean. Hahahaha... Lepas awak dah pujuk saya tu, kita makan cendol sama-2. Sampai kita kena ejek dengan kawan-2 kita. 

Macam tak percaya kan yang kita tengah couple sekarang ni. Dulu, kalau jalan pun tak tegur. Pandang pun tak. Sekarang, kalau awak nampak saya macam awak nampak "Neelofa" kesayangan awak tu. Kawan-2 kita pun macam tak percaya. Kenapa lah kita couple tahun-2 akhir ni. Kenapa tak dulu-2. Kalau dulu lagi , mesti saya happy. Happy sebab dapat tengok Mr.Bean Malaysia. Hahahaha....

Rasa sayang, rindu dengan cinta mula berputik pun saya tak tau. Perasaan tu datang secara tiba-2. Kata-2 manis awak terhadap saya, membuatkan saya rasa hanya awak dengan saya je dekat dunia ni. Terlalu istimewa. Tapi, bila awak dah merajuk, susahnya nak pujuk awak. Mesg tak reply. Call tak berjawab. Sakit hati gila bila awak ignore saya macam tu. 

Bila awak dah buat macam tu, saya rasa sunyi. Kadang-2 makan pun tak, tak terurus langsung keadaan saya. Mungkin awak nampak saya happy dekat sekolah. Padahal, hati ni saya dengan kawan yang dekat je tau macam mana. Saya pura-2 happy sebenarnya sebab saya tak nak awak risau. Tapi, saya tengok awak pun macam tak pedulikan saya. Saya pun malas nak ambil tau. So, saya biarkan je lah awak.

Bila awak dah sampai tahap macam tu, ego awak pun tinggi. Saya tak suka lelaki ego. Bukan saya seorang je. Semua perempuan dalam dunia ni pun tak suka. Ada sampai satu tahap tu saya dah putus asa gila nak pujuk awak. Sampai saya malas nak call dengan mesg awak. Tapi, saya tak boleh. Sebab, saya terlalu rindukan awak. 

Sekarang ni, kita dah berbaik YES! Suka sangat. Suka memang suka. Tapi, kita cuma dapat 2 hari je jumpa. Lepas ni, tak tau jumpa ke tak. Saya dengan hal saya, awak dengan hal awak. *oh shit! kenapa aku sedih? 

Ok, now dah tak payah nak sedih-2. Macam kita tak boleh main mesg je. ILOVE YOU!

suke ? like n comment je :)

No comments:

Post a Comment

-Assalammuialaikum
-Terima kasih krn sdi mmbaca
-Jgn lpe komen jgk taw