Abang dan Kakak

About Me

My photo
Assalamualaikum. Nurul Atikah nama diberi oleh orang tua saya. Belum 18 lagi. Masih menunggu keputusan SPM 2012. Seorang yang obses dengan warna pink dan k-pop. Suka makan. Yang paling penting sekali, saya sayang keluarga, kawan-2 dan ehem-2 saya. Terima Kasih sebab dah jenguk blog saya. Jangan lupa follow tau. ^^

My Room Not Tidy At All


inilah keadaan bilik tika sebelum dan selepas dikemas. hahahaha. disebabkan tika terlalu sibuk, tika x de masa nak sempat. buku berselerak,katil tak kemas langsung. apa jenis anak dara ni, kan? hehehe... disebabkan ada masa luang, tika kemas lah bilik. abaikan almari yg dah koyak rabak 2.

dah kemas bilik, lega rasanya. tapi, sekejap je bilik tika kemas. kejap lagi berselerak balik. hahahahaha... dekat bilik ni lah tempat tika menghabiskan masa tidur, belajar, rehat kan diri. act, kita perlukan bilik yang selesa tau. kalau kita steres, kita boleh rehat kan diri kita dekat bilik. 

perhiasan bilik pun perlu jugak sebenarnya. bila bilik kita dalam keadaan yang kemas, hati kita rasa tenang je. kalau bilik kita dipenuhi barang, alamatnya kalau kita balik sekolah pun rasa macam tak de mood. hahahahaha.... ni bukan tips tau. saje je tika kongsi dengan korank.



suke ? like n comment je :)

1 comment:

  1. huhuhu. . .sory disturbing. . .~~ hehe nice!!~ tidy~~ keep it up. . .haha this is my blog. . .http://alexandralonelyguyzz.blogspot.com/

    ReplyDelete

-Assalammuialaikum
-Terima kasih krn sdi mmbaca
-Jgn lpe komen jgk taw